Przejdź do głównej zawartości

Translate

Banff National Park- Kanada


Kto z nas nie marzy o podróży do jednego z Parków Narodowych w Kanadzie? 
Ja, jako miłośniczka natury marzę o tym o dłuższego czasu. Uważam, że nie ma nic piękniejszego niż błękitne jeziora, otoczone przez skaliste góry oraz lasy. Jednym z takich miejsc jest Jezioro Moraine znajdujące się w Parku Narodowym Banff.  Leży na wysokości ok. 1885 metrów n.p.m, a jego maksymalna głębokość to 14 metrów.  Widok z pocztówki nazywany jest "widokiem za 20 dolarów", ponieważ znajdował się na kanadyjskim banknocie dwudziestodolarowym. 





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Postcard, bookmark and tea tag- USA

W październiku wzięłam udział w tagu, w którym tagujący zobowiązuje się wysłać pocztówkę, zakładkę  do książek oraz herbatę. Jacquelynn miło mnie zaskoczyła :)  Na pocztówce widoczny jest Park Stanowy Catalina, który znajduje się w niewielkiej odległości od Tuscon. W tle widoczne są góry Santa Catalina. W parku możliwa jest jazda konna i rowerowa  oraz tzw. hiking. Ścieżki prowadzą przez park aż do lasu Coronado.  Zakładka po lewej stronie szczególnie mnie urzekła. Musicie uwierzyć na słowo, jest trójwymiarowa!  Drugą zakładkę zaczęłam już kolorować, ale jak często bywam, nie skończyłam.

Direct swap- Meksyk

     Jakiś  czas temu dostałam pierwszą pocztówkę od Alessandry z Meksyku. Pocztówka przedstawia Piramidę Słońca, która znajduje się w mieście Teotihuacán. Ma prawie 72 metry wysokości i jest najstarszą tego typu budowlą w Mezoameryce. Obecną nazwę nadali jej Aztekowie, przybyli do miasta kilka wieków po jego opuszczeniu przez pierwszych mieszkańców. Oryginalna nazwa piramidy nie jest znana. Alessandra wysłała mi jeszcze kilka meksykańskich monet. Starałam się dowiedzieć czegoś więcej na ich temat, jednak ciężko jest znaleźć jakiekolwiek informacje. 

Dzisiejsza poczta

Pierwsza pocztówka z Finlandii. Ostatni raz dostałam kartkę z tego kraju w styczniu. Szczerze mówiąc, chyba pierwszy raz znaczek podoba mi się bardziej pocztówki. W końcu kto z nas w dzieciństwie nie lubił muminków? :) Drugą pocztówką jaką dostałam jest kartka od Kerstin z Niemiec. W zabawny sposób pokazuje miasto na północy kraju, w którym mieszka niewiele ponad 160 tys. osób